16. maaliskuuta 2010

Hello sunshine!

Aivan ihana kevätsää ollut tänään! Semmonen mitä Suomessa on joskus toukokuun aikoihin. Jes, kohta saa lisää pisamiakin naamaan jos vaan liikkuu ulkona aurinkoiseen aikaan :)

Shoppailutauko on mennyt aika hyvin, mutta ennen matkaa on pakko kuitenkin ostaa joitain kesäjuttuja. Täällä semmoisia ei ole vielä tähän mennessä tarvittu, eikä ole tullut ostettuakaan. Mulla olis tuolla parin tuhannen kilometrin päässä ne mitä tarvisin nyt, mutta se ei paljoa auta. Farkkushortsit, olkihattu, kesäpaitoja, lempparireikäfarkut... Gladiaattorit ja aurinkolasit onneksi löytyy täältäkin. Ostoslistalla on tällä hetkellä ainakin uudet bikinit (täällä mukana olevat on ihan löystyny), shortsit, pari kesäpaitaa, uus olkihattu jne.

Oon yrittäny löytää täydellisiä bandeau mallisia bikineitä, siinä onnistumatta. On tässä onneksi vielä melkein pari viikkoa aikaa kiertää Lontoon bikinitarjonta. Vielä se tarjonta ei valitettavasti ole kovinkaan suuri, kun vasta alkukeväässä ollaan.


Tässä muutamia kivoja bikinivaihtoehtoja mitä nyt äkkiä netistä bongasin.

Kaikki bikinit H&M:ltä



Katsoin muutama viikko sitten Failure to Launch leffan (joka ei muuten ollut kovinkaan hyvä, aika hmmm, erikoinen välillä), jossa Sarah Jessica Parkerilla oli olkihattu päässä niin sen jälkeen olen halunnut samanlaista. Kotona mulla on ihana cowboy olkihattu, mutta ainahan sitä voi uuden ostaa. Kanarialtaki vois kyllä löytyä eri vaihtoehtoja, mutta pitää silti yrittää täältä löytää. Ainakin TopShopilla ja NewLookilla on joitain potentiaalisia ehdokkaita.



Tässä olis sitten minun ja Sallan tuleva Gran Canaria -tyyli, mitä ootte mieltä? ;) Kirpparin kautta reissuun ja espanjalaiset miehet tykkää! Ai että. Lippis, reppu ja sukat kruunaa kaiken. Mulla oli tarkotus tehdä kollaasi vaatteista mitä tarvitsisin/haluaisin, mutta NewLookin sivut ei toimi, joten pitää jättää kollaasin teko toiseen kertaan. Saatte siis tyytyä tähän!



Oon tässä ehkä jo kuukauden verran kauhistellut erittäin ihanaa juurikasvuani ja eilen olin niinkin hurja, että sain ostettua hiusvärin. Suunnitelmissa oli värjätä maantienharmaa juuri tänään piiloon, mutta laiskuus jälleen kerran voitti ja värjäyskin siirtyy eteenpäin.


Matkafiilistelyä... TJ13!!

See ya!

N

5 kommenttia:

  1. Arvasin heti, ettei voi olla Sallan tekstiä ko iloitsit pisamista. :D Mutta voi, saisinpa minäki jo äkkiä pisamia. Ja tuo asu ei kyllä toimimaan teillä ko teiän ropat ei ole lähellekään niin kuumia ko tuolla kuvan beibellä.

    VastaaPoista
  2. Voiei! Älä nyt masenna enempää ku me oltiin tai ainaki minä olin jo ihan innoissani tuosta asusta ;) Täytyy löytää siis jotain muuta päällepantavaa.

    Noora

    VastaaPoista
  3. Oi tuo biisi, tulee muistoja mieleen. <3 :)

    -Heini

    VastaaPoista