27. helmikuuta 2010

N-O-R-O

Tää viikko on aikalailla menny sairastaessa, opetellessa uudelleen syömään noroviruksen jäljiltä(hyvällä menestyksellä, ehkä liiankin hyvällä), kävelemään opetellessa ja muutenkin vähän voima keräillessä. Se maanantainen tauti vei multa kyllä voimat 6-0. Nyt ollaan kuitenkin jo pikku hiljaa elävien kirjoilla. Lupauduin jo ensi viikon alusta alkaen aloittaa normaalin elämän, tai ainakin pyrkiä siihen. Toivon kyllä että sama arki palaisi.

Tällä hetkellä ollaan Markuksen ja Elsan kanssa kolmestaan täällä pitämässä taloa pystyssä, sillä Niina on työmatkalla. Vauveli ei ehkä ihan ole tottunut tähä, sillä ennen ollut vain työpäivän verran erossa äitistänsä, mutta eiköhän me viikonloppu selvitä. Ollaan jo voiton puolella.

Mulla ei hirveesti tältä viikolta oo kuvia, ku oon vain ravannu vessan ja sängyn ja keittiön väliä. Loppu viikosta käytiin jo pari kertaa kaupassa ja puistossa kävelylläkin, mutta eipä siinä ole nähtävää. Samaa myrskyä ja sadetta vain. Olen kuitenkin tässä tylsyyttä tappaakseni selaillut koneelta vanhoja kuvia mitä on vielä jäljellä niitten kaikkien tuhoisten koneen sekoamisten jäljiltä. Suurimman osan olen tajunnut jo polttaa cd:lle säästääkseni ne. Tässä pari kuvaa kuitenkin:




Tän viikon oon aika lailla näyttäny tältä ! (jos tunnistaa kuvasta)




18-v synttäreiltä, iloista porukkaa :D



Viime kesä, ankkalampi, hämeenlinna, anne ja maija



viime kesä, joku raakkelin liekin paikka, hämeenlinna vielä ja anne !



Maissi ja kesä oisko -07 ?


take care
salla

2 kommenttia:

  1. Nauran aina tuolle peikkokuvalle, ei kukaan voi olla nuin raukka. :D Ihana<3 Ja kuinka hyvännäkönen minä oon tuossa raakel-kuvassa!

    VastaaPoista
  2. mulla ei vissii oikee kiinnostanu tuolla reissulla ! D: kyllä vain. minä niitä kuvia kattelin ja itkua väänsi kuinka ihminen voi näyttää hyvältä :D

    VastaaPoista